TRÖTT? NEEEEEJ!

Altså jåå, idag har de vari stressigt. ja verkligen. Elle nåjaa, först va ja ti stan, o sprang dit som en halv galen apa or something med min mamma. Sku då framkalla mina bilder ti fotoutsällningen, o köpa nå papper o annat nödvändigt, o så skor ti skolavslutningen. Njåå, köpte då ett par högklackade, jaa, ALLT för höga. Jag tänkte då att ja sku lära mig att gå me dem, men tyvärr utan resultat. Så de blir väl att föra tillbaka dem då. Synd, för jag tyckte dom va finaste högklackade skor ja aldrig sätt, och medsamma världens obekvämaste jag aldrig prövat. Jaa, nå då ja va o se på nelly.com så är alla skor precis lika höga. SÄG NÅN TI MEJ, hur kan man använda dessa hemska så kallade skor? VARFÖR MÅSTE DE JUST NU VARA I MODE ATT HA HÖGA SKOR NÄR JAG VILL KÖPA HÖGKLACKADE?=!!?!?? Jag har haft en gång förut högklackade, som jag köpte till sjuans julfest. Jag har tyckt om dem, o har andvänt dem i varenda fest efter det.  Jaa, såklart sku ja kunna sätta på de samma igen, men jag får dem int alls o passa med min ljusröda klänning. -.-

Altså joo klockan e faktiskt rätt så mycket nu. Så de va ja sku ännu säga var att jag äntligen fått min special arbete färdigt, eller nästan iaf. (måste ännu limma lite o nåannat onödit)  JOO o sen faktiskt va ja o fota Mindy o Liana. De sku ha en permbild ti deras cd va de gjort. O JA VA FÖRSTA MÄNNISKAN I HELA VÄRLDEN SOM FICK HÖRA PÅ DERAS CD! VAUZIIII VILKEN ÄRA! MEN JAA, så de va allt då. OKEJ, ja e lite trött, men känner int av de liksom.. öööh joo bara att min huvu spränger NU.

JÅÅÅÅÅÅ, men ja e int säker på om ja fick laga dihä bildena så ja lagar nu bara en bild av dem som kommer ti baksidan av cd:n :)



OJJ, klockan e faktiskt myki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0