Ny blogg

Jep, jag har nu bestämt mig att blogga här istället. Fast har tänkt den här som en fotoblogg. Jag tänker inte skriva mera låånga stories som ni int orkar läsa. Men såklart gör jag det ibland, när jag känner mig dum i huvu or something, om de e katastrof, men sen vad jag gör och när, tänker jag inte informera er, åtminstone så noggrant. Om jag gör det så blir det kort. Kanske mitt fotoblogg förvandlas mystiskt till att skriva endå? Vem vet.
Det här va nu endå lite smakprov av bloggens framtid. höhö.

Det är ju sommar nu, så jag tänker int tillbringa hela mitt sommar på att skriva inlägg o sånt, men jag sitter annars också framför datorn på morgonen,  (altså då de e sommarlov) o alltti när ja int har nå ti göra. o ja fotar varenda dag så.. Det är självklart för mig att ladda upp bilder på datorn så det går ju där med samma att ladda dem hit också. O att skriva tar int så länge heller..  voihuhhu altså först håller ja på o förklarar varför ja int skriver nå stories mera, o jaa va händer?

Jaa, fotoblogg ska det här bli.

Headern e tillfälligt, bry er inte.

Här e min gamla blogg, -->
http://www.annicamathilda.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0