Niornas dag

Jepp, jag har nog tänkt att sätta "vardagliga" bilder här också, så de inte blir för tråkigt. Idag var det altså "niornas dag", som vi själv ordnade. Vi hade vattenkrig me vattenballonger, (hann int kasta en enda före di va slut, o ja gjo di jätte många!) o så had man då vatten öö pistoler? en sak leder till en annan. krööh till sist had F tagit brandslange från vägget, o spruta på alla som va ute då. hahah
Fint altså. Vår rektor kom tyvärr och avbröt just när vi sku ta gruppbild ute, o tog kamerona o mina vattenpistoler! Så de blev en fulare version av gruppbild i omklädnings rummet.
OJEJJEJEJ hahah o så har jag skolkka för första gången i mitt liv, sådär påriktit skolk.. t.o.m två timmar. Sista timme gick några nior till torget, o där åt vi då glass ;-)

Bilderna:


vattenballongerna, plus typ 3 korgar till





hahha mirjaaaaaa;D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0