Karins

nu e ja hos karpalo. Ja har vari natte hit me idy. Vi såg på film, The notebook, som va sika bra. Jo, fast ja somna där mitt i filmen.. men ida alltti väckt mig. Jep, o sen somna ja strax då filmen va slut. Ida o Karin vaka enda ti 4, o sen ida typ nå ti 5. o så drömt ja om att hela kokkola fylldes me vatten. O då had ja prata för mig själv att ja vill int! nee ja vill int! hahah vitsi ja bruk aldri tala då ja sover.. tror ja?

OK, men nu far vi o testa min bästa moppe.. ja har alltti veta att mätaren visar nå helt annat. Nån har int trott på mig. MEN NU HAR JAG BEVIS PÅ DET. min mopo visar 50 o ja körde igår förbi en mätare i jokilaakso, o den visa 41.
joo nice heyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0