Skoproblem


Jaa verkligen;dd huhhej får nå fel snart >.<

Här e alla skorna som jag köpt, och fört tibaka.


Cipcap 45,50 €
För höga, jag trodde jag skulle lära mig att gå med dem, men nej, de var obekvämaste jag aldrig gått med!
De här skorna skulle jag ha haft med min vårfestklänning.
,
Kappahl 29,90 €
Domhär var då alltför lösa..


Cipcap 39,90 €
(sorry orka int bara ta bort pappren innifrån) Jaa dehär skorna va verkligen en  ganska jätte mystisk sak..
Jag reserverade skorna en dag före, (dock en ljusare version) och fick domhär då ja köpte dem. Jag märkte det först hemma, för jag trodde de var bara lite mörkare när de var nya, O DESSUTOM fanns dehär FÄRGEN inte ens i försäljning O_o Så det är omöjligt att jag skulle ha reserverat i missstag denhär färgen!
SÅ jaa.. nu ska jag då föra dem tillbaka.. hoppas de tar emot dem.

Jag berättar sen hur det gick..

P.S MINNS ATT RÖSTA PÅ MIG I FOTOTÄVLINGEN!

Bild nmr9 x 3 röster:) http://tezzilicious.blogg.se/2010/june/5i1-reflexskarm-finalisterna.html#comment






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0