goodbye to donnerska and 9A.

Morgondagen kommer att bli känslosam.. Ja tänker visst inte gråta imorgon.. Altså har vari helt neutral fö denhä saken. ALLTID, helt samma vad det gäller, så förstår jag först när det händer.. Jag har inte alls tänkt sorgligt på skolavslutningen, tvärtemot. Nu  sista dagarna förstår jag först vad det är som händer. En del av mina vänner kommer att flytta, och ser dem inte alls så ofta mera. Jag kommer att sakna alla, vår apa klass också. Jag är så glad att jag fått lära känna nya människor, särskilt nu på nian.  Nian har varit överlägset bäst, och är så tacksam för att få ha såna vänner som ni<3

MEN VOI SKÅÅNE JA KOMMER ATT GRÅTA IMORON.. NU FÖRST FATAR JAG. JA E JU HELT TÅRÖGD REDAN? ANNICA VA ÄR DET SOM HÄNDER.. FÖ EN STUND SEDAN TÄNKTE JAG ÄNNU ATT VA HÄRLIGT ATT SLIPPA DEN HEMSKA SKOLAN.. MEN JAA, KANSKE BÄST att TÄNKA SÅ. ÄÄH int vetja va jag ska tänka.. det ser man ju imorgon.


det bästa man kunde ha, var 9a






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0