Random


haha en bild från idag^^

Altså jag ha märkt att ja int har skrivi så myki mera, typ bara laga bilder. O då har jag int ens hunni fota, bara nå onödigt.. Elr ja har haft så myki att göra nu, jag har bara fari från ett ställe till ett annat. Men idag har jag bara slöat hemma, elr på dagen var jag nog i stan me Ina o Nea o så då ja kom hem städa vi typ, o gjo allt annat nödvändigt. Me mamma till stan, o köpte en starkare net öö strålning hahah ja vet int va de heter men joo altså att jag kan nu surfa i min rum också. hiih oujee (Y) jag har en ny surfnings bräd också. Bästa vågorna i annicas rum;)) hahah okeyyyy nu gick de fö lång :Z

ööh jaa men. altså imrn. jaa då gäller det verkligen. JAG SKA DÖDA MIG SJÄLV! SJÄLVMORD! (okej ta aldrig annicas humor på allvar) JAG SKA CYKLA MIG IHJÄL! "AKKAIN AJOT" jaa altså de menar typ damerna cykelutfärd elr nånting dit åt. hahah
80 km. FRÅN KOKKOLA TILL JAKOBSTAD + 10km ännu hem o tibaka! JAA-A. det blir nog riktit kul att se om jag lever ännu på kvällen. Men ja e jätte excited! :DDDD
SOM TUR KOMMER INA MED MIG SÅ VI KAN VARA (åtminstone halvt döda) TILLSAMMANS ! hihhi

Men nu ska jag o äta något, o sen ska ja typ börja fundera på att lägga mig också..
Men har en aning om att det inte blir ännu på flera timmar. Men ja kan ju alltid testa..

SÅ.. NU SÄGER JAG GONATT.. halvt åtminstone.

okej nu HELT:
GONATT SWEETIES!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0