Öja

VOI vittusvittu allt for bort. had skrivi en halv sida.

Förkortat:
IGÅR va jag me karin ti annas, ÅT PIZZA, jussi liana o samu kom dit o vi for ti öja, kört i nå skog o såg älgar, klättra upp i en skit hög älgtorn, jussis på kaffe mitt på natte, o sådee öö lite allstans men he va gårr kul:D Vi var 4
på bakbänke så ja had rikti skönt dit då ja fick ligga på alla. haha.

Jepp så kom vi ti annas, åt chips, såg på filmen flickan som lekte med älden som no helt bra, elle ja tyckt nästan att den va bättre än första; män som hatar kvinnor. Fö ja fata lite mera;D Så efter filmen va ja helt dödstrött, men ja vakna till då de lukta nå gas vi annas. Ja blev svin rädd o anna väckt upp sin mamma o så ti sist fata vi att de va nå som annas pappa had måla i bilstalle. hehe. Ja trodd seriöst att vi sku dö o ja va på väg ren o tälta på gården me min kamera.

Nåjoo här kommer då några bilder från gårdagen:








Canon eos 1000D med objektivet Canon EF 50mm f/1.8


På de första bilderna är det ovanligt mycket brus, för jag fotade med ett stort iso tal.. :S



Kommentarer
Postat av: Therese ♥

sv; Jag har avblåst tävlingen så ingen får vinsten. Har pratat med tvspelsweb och Therese så de vet hur det ligger till och de förstår. Tråkigt att det blev såhär men jag har iaf lärt mig nått xD Man ska inte ta ut så många bidrag om man ska ha röstning och bara en röstning/person!

2010-06-14 @ 17:49:55
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: Mikaela

fin blogg :)

2010-06-15 @ 11:25:14
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0