ja e int död.

Men nästan.. SÄRKÄNIEMI VA HUIPPU:DDd o de snurrar i huvu. känns int normalt. o min nacke e helt konsti O_o

Jaa, ja mena vi har vari på klassresa, ti tammerfors. De va no rikti kul:-) men särkäniemi va no helt bäst. ALTSÅ whaat. de känns man sku vara i nå maskin ännu också! ja våga fara i halfpipe. ouje! fast ja va int ens nå nervös fö de. Ja had äti vi rax, o rakt efter de for vi ti half pipe. Men jaa, jag börjar aldri må dåligt av att man snurrar i maskiner.. Ja har aldri fått en känsla att ja sku kuna spy.. men det är ju bara en positiv sak!

Men neej klockan e ju fast hur mycke.. nu ska ja o sova! imoron sätter ja upp mera bilder av klassresan:-)



haha jätte intressant bild men den va enda från någon maskin. ^^henkka o sen JAG-- första gången i mitt liv iHALFPIPE!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

sv; joråå, det är bara bra:)

2010-06-03 @ 14:40:37
URL: http://gabriellagreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0