Imorgon: POPKALASET

Följande artister uppträder på Popkalaset i Jakobstad:

12.00                   Sås&Kopp / Arne Alligator och 
Djungeltrumman
13.15                   Linn & Sebbe
13.50                   Sister Twister
14.30                   Daisy Jack
15.20                   Fredrik Furu feat. Nina Lassander
16.10                   The Cajunga
16.55                   Redrama
17.45                   Pappas Eget Band
18.40                   Lorentz & M. Sakarias
19.30                   Darin
20.40                   Veronica Maggio
21.50                   Takida
23.00                   Patrik Isaksson

 

veronica maggio - Nöjd?

Veronica maggio - Dumpa mig



Lorenz &M.Sakarias - Lever min dröm


Lorenz &M.sakarias-Mayhem


Takida - Curly Sue


Darin - Run away



O sen orka ja int ta nå andra. Här va nu några av mina favorit sånger som jag får lyssna på imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0